Los bericht bekijken
Oud 5 november 2018, 11:44   #207
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en dat is ook in Brazilie geweten, en toch kozen de Brazilianen hem, je moet niet vragen hoe gedegouteerd de Brazilianen vandaag zijn en hoe erg het was onder de sossen en hun vakbondsleiders ...
Degoutant argument. Met die redenering kun je zeggen: "ja, de Duitsers wisten ook wie Hitler was. Kun je denken hoe slecht de Joden zich gedragen hadden." Neen dus. Het feit dat mensen voor Hitler stemden, is helemaal geen bewijs dat antisemitisme gerechtvaardigd is, alleen dat de leugenachtige nazipropaganda efficiënt was.

Overigens ben je ook niet geïnformeerd. De rechts-liberaleTemer is aan de macht, niet de "sossen". De PT zijn trouwens geen lid van de Tweede Internationale, dus niet te vergelijken met jouw "sossen".

De verkiezingen zijn absoluut niet democratisch omdat noch Dilma, noch Lula aan de verkiezingen mochten deelnemen. Daarom moest de PT op het laatste moment Haddad inschakelen. Haddad is een intellectueel uit het Zuiden die niet op dezelfde manier als Lula het electoraat van de PT kon mobiliseren.

Als je daar de manipulaties optelt met fake news én de evangelische sekteleiders die hun aanhang hypnotiseerden om voor Bolsonaro te stemmen, dan begrijp je wat er aan de hand is.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden