Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2005, 22:32   #10
an1959
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 maart 2005
Berichten: 514
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Het kan mij eerlijk gezegd gestolen worden, ik heb geen respect voor zogenaamde "hongerstakers". Hij is dan nog ziek bovendien en weigert medicatie, hoe idioot kan je zijn?

De werkgroep Morkhoven kan trouwens veel zeggen, men sluit niet zomaar iemand op basis van een "vermoeden".

En als dan toch alles zo fout loopt in zijn proces, dan moet zijn advocaat wat beter z'n best doen. Zoniet: best een andere nemen.


Ik zou niet graag de mensen te eten geven,die op basis van vermoeden,of onschuldig,en dit OVERAL terwereld opgesloten zitten,omdat ze de WAARHEID die verborgenheid moet blijven,verkondigen.
want WAAROM laat men dit zogezegd proces,zo lang aanslepen???Je zou al voor véél minder,je twijfels hebben over sommigen (gelukkig niet allen)bij het gerecht.
Maar als je bij diegenen valt,die het schijnbaar toch niet zo nauw nemen,om een mens te laten weten,en bewijzen of je schuldig bent of niet,en daar geen datum op plakt,zit je als beklaagde natuurlijk met de gebakken peren...Plezant is anders...
an1959 is offline   Met citaat antwoorden