Los bericht bekijken
Oud 8 november 2017, 09:32   #141
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Het is algemeen geweten dat het verkeer van de laatste tijden géén lachertje meer is.

Werken ... werken ... werken ... files ... files ... files u zal er allemaal al wel eens notie van hebben kunnen nemen.

Gisteren rit Antwerpen/Kust nog eens gedaan. Dramatisch was het.

Naast de vele werken was er overal wel ergens file vorming.

Toch bleven de wagens met de landcodes GB, NL, PL, RO er deftig doorvliegen om dan helemaal voor aan aan een file op een walgelijke manier het invoegen af te dwingen.

Weer aan de 'brug der zuchten' te Gent voorgehad. Ik hield braaf de opgelegde 90 km/u aan en ik was blijkbaar de traagste wagen van het circuit.

Zelfs een vrachtwagen met de landcode PL hing op de midden rijbaan op een kleine 20 cm achter mijn bumper.

Dan denk je????

Aan Aalter geraken ze er precies niet goed uit aan de werken.

Na aan de kust even verbleven hebben de tocht terug richting Antwerpen, spitsuur zowat.

Dramatisch ... moordend, gewoon levensgevaarlijke toestanden gezien.

In Antwerpen stonden ze uiteraard weer aan te schuiven voor de Kennedy tunnel, richting Nederland(héél de dag tegenwoordig)

De afslag Rotterdam en richting Linker-Oever was ook géén goed plan want daar stonden ze ook al aan te schuiven.

Ik denk dat het daar nog 'leuker' gaat worden als ze de werken starten voor de volgende oeververbinding aldaar.

Dan zal het hek helemaal van de dam zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden