Los bericht bekijken
Oud 26 april 2019, 17:40   #178
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik vrees dat het inderdaad zo is. Nep-firma's, belastingparadijzen, grepen uit de juridische trukkendoos door peperdure advokaten uitgedokterd, dat alles om de staat toch maar niet te moeten geven waar diezelfde staat recht op heeft, enz, enz.. En wij maar ondertussen dokken en de broeksriem aanhalen.


Het NVA-publiek bestaat toch eigenlijk uit een pak domme mensen, niet? Die willen gewoon verneukt worden. En dan zijn ze daar nog fier op ook nog. Niet te geloven! Let wel, die van het VB zijn niet veel anders. Idem dito voor ettellijke OVLD-ers (maar gelukkig, lang niet voor allemaal).

Beste,

tijdens de jongste gemeenteraadsverkiezingen alhier stemde ik voor een dame die op de lijst van Ecolo-Groen figureerde.

Ze behaalde een zeer mooi resultaat, maar werd binnen de partij op een zijspoor gezet (greep dus naast een mandaat waar ze overigens uitstekend gekwalificeerd voor is).

De reden?

Ze had zich n.a.v. het 'hoofddoekendebat' té weinig enthousiast uitgelaten tégen het hoofddoekenverbod, en net iets té positief over de 'neutrale overheid'.

De laatste berichten zijn dat ze zich uit 'de politiek' aan het terugtrekken is, zwaar teleurgesteld als ze is in haar partij.


Denkt u soms dat ik me NIET 'verneukt' voel?



Het staat alleszins al vast dat ik op 26/05/2019 zeer zéker niet op één van volgende lijsten stem:

CD&V, Groen, N-VA, O-VLD, PVDA, SP.a, VB

(en uiteraard ook niet op één van hun Franstalige tegenhangers).

En domweg 'blanco' wordt het evenmin.


Dikke kans dat ik gewoon weiger te stemmen.
Ik heb daarvoor nog een oude motivatiebrief liggen waarvan ik enkel de datum dien aan te passen.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden