Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2014, 17:43   #647
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.810
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij jouw overtuiging en ik de mijne. Zo is dat maar.

Ik begrijp maar al te goed dat je 20 jaar betijen probeert goed te praten in de aard van "het migratieprobleem is uiteindelijk aangepakt zonder het VB en nu is alles dik in orde".

Nogmaals. Daar praat je geen 20 jaar lafheid mee goed. Het Blok wilde voorkomen dat het hier vol vreemdelingen loopt. Wel, het loopt hier intussen vol vreemdelingen. En wat voor vreemdelingen. Sharia4Belgium. Collaborators met moslimfundamentalisten. Abu Jaja is terug in het land. Onnozele wichten die zich vol lieten steken van moslimcrapuul in Syrië brengen hier de volgende generatie ter wereld. De gevangenissen, sociale woningen en vluchthuizen zitten voor het overgrote deel vol met vreemdelingen, de kranten staan dag na dag vol met niet genoemde "jongeren" die dreigen, vermoorden, verkrachten en stelen, de straten lopen alsmaar voller met vrouwen die zich van kop tot teen in zwarte vodden verpakken, enz....Je gelooft toch zélf niet dat onze eigen mensen zich daar prettig bij voelen?

D�*t peterken, is het gevolg van 20 jaar lafheid. En d�*t had voor een groot deel kunnen voorkomen worden.

Ik begrijp waarom je op de woordbreuk van de MR vit. Alsof dat de enige partij is die woordbreuk pleegt. Het is wél de allereerste Franstalige partij die een barst veroorzaakt in het francofone front. Je mag er nog honderd keer de (verkrachtte) democratie bij sleuren, als de PS en de CDH de MR niet hadden uitgesloten was die barst er niet geweest, maar was de N-VA wel opnieuw aan de kant geschoven. Wat trouwens nog steeds tot de mogelijkheden behoort. De N-VA mag alleen maar meespelen (als dat al zo genoemd mag worden) omdat de MR wraak wil nemen op de PS.

Uiteraard gaat Lutgen tekeer tegen de MR. Wat had de lul dan gedacht? Dat hij zich met zijn prutspartijtje kan permiteren wat de MR niet zou mogen? Lutgen is verdorie zélf mee verantwoordelijk voor de houding van de MR.

We weten echter waar het échte schoentje bij jou wringt. Zowel de Franstalige als de "Vlaamse" rooien verdwijnen uit de federale regering, en de SP.a werd zelfs uit de Vlaamse regering gewipt. En dat allemaal door de woordbreuk van de MR.
Jij had het je anders voorgesteld.
Ik had het anders gehoopt, maar de zurigheid van de rooien maakt veel goed.
Er lopen in heel Europa miljoenen vreemdelingen. En in Afrika is het maar net hetzelfde (mensen die van het ene Afrikaanse land het andere proberen binnen te komen). Wij beseffen dit misschien niet maar we hebben gewoon te doen met permanente kleine 'volksverhuizingen'. In Duitsland, een land dat men toch niet verdenken van 'laksheid', of 'lafheid' (hm...uw woord) leven er minstens 3,3 miljoen (!) Turken en Koerden.

Men heeft het probleem volledig onderschat. In heel Europa. Het VB zat eigenlijk voor een stuk juist. Maar het VB trok de racistische kaart. En dat was fout.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2014 om 17:55.
Het Oosten is offline