Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2016, 12:13   #218
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies taboe

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je moet zo niet overdrijven, je bent daar met je klikken en klakken buiten gevlogen.
In het begin had ik geen enkel probleem in het JF.Ik was pas aangesloten en beperkte mij tot het geven van korte juridische adviezen in het gebied van mijn expertise "bedrijven in moeilijkheden "

Toe de noodkreet kwam van de vriend van het restaurantje in Wommelgem ben ik mij serieus gaan moeien ,het viel mij op dat de adviseurs van het JF zeer negatief waren tegen de man en hem feitelijk verzochte op te hoepelen.

Hoe meer ik kwam met voorstellen om de man te helpen ,hoe erger het werd en er werd zelfs gezegd aan de man dat hij beter zichzelf zou kunnen ophangen.

Toen ik uiteindelijk met de oplossing kwam om de zaak te verkopen voor 1 euro en overname lopende rekening (304.000) (omdat ik de verborgen meerwaarde had ontdekt namelijk de vloer .)gingen de poppen maar eerst aan het dansen.

http://www.vastgoed4you.be/nl/over-te-nemen


Er volgde een getroll en gescheld dat de moderator bij het afsluiten van de draad ,zichzelf en het forum verontschuldigde. Vooral asperger ,leen en een immo dinges waren zeer grof omdat zij het waren die het advies hadden gegeven boeken neer te leggen .

Om hun gezicht te redden kwamen ze af met dat ik 3 personen had gespeeld en dat dat restaurant niet bestond en dat ik een fantast was.

En toen is het echt uit de hand gelopen ,met mensen die onschuldig werden gebannen .

Ik heb daarop een openbrief gemaakt J'accuse in de Dreyfuss form (volgens franse cassatie rechtspraak ) en deze brief op het forum geplaatst.
In deze openbrief stond dat ik per mail alle bewijzen naar een zekere Denlowie had gestuurd en deze opende een draad 'recht op antwoord' waarin hij stelde dat gezien de bewijzen die ik had toegestuurd dat het een reele case was en dat ik dus geen 3 peronen spel had gespeeld.

Asperger ,leen en Immo dinges begonnen daarna een tirade op mij af te vuren en een zekere mjers was daarin de beste.
Mijn openbrief werd van het forum gehaald door de webmaster waarop ik hem terug plaatste en eraf en terug en eraf en terug zeker 10 x en plots kon ik hem niet meer plaatsen was ik was gebannen.

Had ondertussen door hun commentaar geleerd wat trollen en aliassen zij en mij een allias gemaakt en terug geregistreerd en terug openbrief geplaatst metde mededeling dat ik een alias was van de sterfhuisconsulent (mijn nick naam) terug openbrief op af op af op af. en opnieuw verbannen.

Heb toen 3e alias gemaakt en omdat ik wist dat ze het forum in de gaten hielden heb ik het per PB naar iedereen gezonden ,gevolg gans forum op zijn kop terug gebannen.

Maxima een onschuldig meisje maakte het zelfde mee en ging samen met een aantal vriendinnen ook telkens haar verwijderde draad er terug opzetten tot een van haar vriendinnen het beu was en het s nachts in elke draad zette zodats morgens het verwijderde bericht van Maxima overal stond te blinken.

het JF was in de fout gegaan door een openbrief waarvan de inhoud net zoals in de Dreyfuss afaire te belastend was voor het JF.

Ik en dat studentje en de vriend van het restaurant mochten alles doen om deze openbrief op het forum te houden zie

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126

Ze hebben nog echt geluk gehad want hadden de studenten van de campus zich hiermede gaan moeien ,dan had JF plat gelegen en kon men zelfs nog geen schade eisen zie hiervoor.Ik ben gaan eten met iwonna en haar man op maandag en heb hen gevraagd te stoppen vermits ik niet meer geintresserd was in het JF en dat restaurantje waarschijnlijk gered was omdat 2 makelaars aan het zoeken waren voor kandidaat overnemers.

Wat heeft men toch in godsnaam tegen sterfhuisconstrcties en in zonder tegen sterfhuisconsulenten???
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden