Los bericht bekijken
Oud 25 september 2018, 05:20   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard Premier Michel heeft ‘openhartig’ gesprek met Turkse president Erdogan

Premier Michel heeft ‘openhartig’ gesprek met Turkse president Erdogan.

Citaat:
Premier Michel heeft ‘openhartig’ gesprek met Turkse president Erdogan: ‘Was nodig om niet te diplomatisch te zijn’
Citaat:
Premier Charles Michel heeft maandag op de hoofdzetel van de Verenigde Naties in New York een lang onderhoud gehad met de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. ‘Het was veel openhartiger dan ik had verwacht’, verklaarde de premier na afloop, maar ‘we denken dat het nodig is om meer dialoog te hebben en op een aantal punten een betere samenwerking te hebben’.
En zo begint het, het lammetje en de wolf.

De wolf die nog steeds op alle mogelijke manieren aan het proberen is om lid van de Europese gemeenschap te worden.

Dat er met Turkije een zekere samenwerking/handel is nog tot daartoe maar een toetreding tot de EU mag er nooit komen.

Citaat:
Vandaag is een toetredingsproces tot de Europese Unie niet realistisch. Wat nodig is, is een strategische samenwerking’.
Met dat 'Vandaag' ligt de lijn wel open dacht ik en zou dat best nog wel eens kunnen veranderen.

Citaat:
Zo brengt hij (Erdogan) na zijn reis naar New York een staatsbezoek aan Duitsland.
En daar zal hij wel met open armen ontvangen worden door de 'Wir schaffen das' Duitse, de genaamde merkel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden