Discussie: Een Belg!
Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2015, 17:14   #115
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Uiteraard zouden "Arabische" landen een antwoord hebben. Zij zijn immers van geen kanten democratisch te noemen.
En laat dat nu eens uw probleem zijn: uw voorstel is gewoon die landen waardig. Je denkt op dezelfde manier als zij, en wilt exact hetzelfde doen als zij.
Misschien pas jij wel beter bij hen dan dat je het zelf vermoed. Dus zal ik u quote: "Jullie kunnen geen deel uitmaken van een multiculturele samenleving. Jullie kunnen enkel samenleven met jullie soortgenoten". Wanneer vertrek je?
Zo kun je alle discussies winnen zeker?
Was ik bezig over de inwoners van dit landje, de "echte Belgen + diegenen die het met recht en reden geworden zijn" of over bepaalde groepen invallers die de rotzooi uit hun landen hier willen komen invoeren?
Juist, wij zullen uit ons land weglopen en het aan de binnenstromende exemplaren cadeau geven die het in minder dan een decennia naar de bliksem zullen helpen! Wij zullen vertrekken...
Ik herhaal het nog maar eens:
Jullie (moslims) kunnen enkel met jullie soortgenoten samenleven! En je bevestigt wat ik zeg: dus moeten wij ons eigen land verlaten.
Droom verder.
andev is offline