Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2012, 20:44   #23
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
nog eens,het gaat om een Europawijd opgelegde maatregel(naar aanleiding van gerechtelijke procedures in Spanje)
Fijne, maar irrelevante opmerking als reactie op hetgeen ik zei. Belgische werknemers zijn nu al idioot duur, dergelijke maatregelen gaan ze gewoon nog duurder maken. Europese maatregel of niet. Easy as that.
Dus again: good thinking, idiots.

Citaat:
Gans de EU kan dus "duurder" zijn.
Of nog anders gezegd,als het in het ene land erger uitvalt dan in een ander zegt dat iets over de mentaliteit van betreffende EU-burgers...

Ik heb overigens niet de indruk dat Mevrouw Deconinck nu stond te juichen,(er zijn echt wel dringender zaken dan vakantie-ziektes)maar zij heeft het gewoon maar in onze wetgeving te implementeren indien nodig...

Het "goedkeurend gemompel" in vakbondkringen en het "krampachtig grollen" in werkgeverskringen stoort mij mateloos.Deze sociale "on-"partners hebben zichzelf al op de zijlijn gezet in Belgie.Geen van beiden heeft hier zelfs maar enige verdienste aan.
Als ze dat willen implementeren, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat daar een compensatie tegenover staat, in het nadeel van de werknemer in dat geval.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden