Los bericht bekijken
Oud 28 november 2022, 19:56   #2280
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
En nu de Britten eruit zijn, zien we waarom het zo moest verlopen: de ondergang van de EU was toen al gepland in Washington, en de Britse ratten moesten uit het schip voordat het tot zinken werd gebracht. Koop maar gauw een zwembroek!
Ik vind het eigenaardig dat men de ondergang van de EU zou moeten plannen in de VS, terwijl wij voldoende grote jongens hebben als Verhofstadt die dat helemaal zelf kunnen doen.

Het lijkt er wel op dat jij denkt dat als jij mij ziet spartelen in 't water omdat ik niet kan zwemmen, en jij je dus voorbereid op mijn verdrinken, jij de oorzaak van mijn verdrinken zou zijn !

Nee, de EU is min of meer gebouwd zoals de Soviet Unie, en gaat gewoon vanzelf dezelfde weg uit: een groot systeem van aangestelde apparatchiks die als enige bestaansreden hebben om zottigheden te bedenken. Daar heb je de VS niet voor nodig om dat in het honderd laten te lopen he, dat doen die helemaal zelf.

Kijk nu zelf: het grote probleem van de Duitse Groene Zottigheid is toch niet iets dat de VS gewild hebben he. Hoe vaak hebben ze de Duitsers niet gewaarschuwd om niet teveel van die Russische maffiozen af te hangen ? Hoe hard hebben de Groenen van deze Wereld niet de VS met het belerende vingertje aangemaand om zich wat groener te gedragen 'zoals zij' ? Het is toch de VS niet die hier het groene gedoe heeft zitten instampen he, dat hebben wij zelf als grote jongens helemaal zelf gedaan.

De Britten zijn gaan lopen omdat ze de regelneven van Brussel niet meer konden uitstaan. Daar heeft de VS toch niks mee te maken.

Het is wel zo dat de Britten door hun eigen leugenaars enorm om de tuin geleid werden, en zij waarschijnlijk, mochten ze het beter begrepen hebben, niet uit de EU getreden zijn, maar de EU meer naar hun hand hadden gezet. Maar ja, er waren toen de leugenaars van puur Britse bodem die ongelofelijk veel lulkoek verteld hebben ook he. Da's ook weer de VS niet geweest.

Denk jij nu echt dat onze politici niet in staat zijn om het zelf naar de vaantjes te helpen, en dat zoiets in de VS moet gepland worden ? Nee, de VS ziet gewoon wat ze hier uitsteken, en past zich daaraan aan, meer is daar niet aan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 28 november 2022 om 19:59.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden