Los bericht bekijken
Oud 5 september 2017, 11:50   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Die imam die daar ontploft is in die affaire van de aanslag van Barcelona, die mens zijn privacy werd geschonden in Vlaanderen !

Hij kwam van Spanje naar hier om te trachten zijn brood te verdienen als imam in een moskee.
Hij solliciteerde in de moskee van Diegem (of daar toch dicht in de geburen). En als ik me goed herinner: zelfs geen 'erkende' moskee. Geen moskee dus die subsidies krijgt.

En wat deden die afgevaardigden van de moskee, de overlaten? Ze
a) eisten een bewijs van goed gedrag en zeden. Wat in inbreuk op zijn privacy
b) ze verwittigden de flikken. Waaaat ? De flikken verwittigen? Ja ! Zodat er toch één flik een mailke kon sturen naar zijn vriend, een flik van de Mossos d'esquadra de Catalunya.

Gevolg: imam terug naar afzender.
Was die inmenging in zijn privacy van die aard dat wij ontsnapt zijn aan een aanslag ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is nu online