Los bericht bekijken
Oud 11 april 2014, 10:32   #27
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Wie hier een bedrijfswagen wil inschrijven en zich niet aan VAA blauw wil betalen moet naar zaken als een TESLA gaan. Ik heb het in het verleden ook gedaan met een E-hybride. Nu lach ik ermee.

Hier (België) : constant gezever over dure brandstofprijzen. Constant gezever over CO-uitstoot - constant gezever over dure belastingen op bedrijfswagens. Constant kritiek op diegenen die met een dure bak rijden enzovoort enzovoort.

Olielanden (AE) : brandstof is goedkoper dan water. CO-uitstoot is daar onbekend. Geen belastingen op bedrijfswagens. Een dure bak wordt daar meer aangeprezen dan een goedkoop Japans model enzovoort enzovoort.

Over de TESLA S (85KWH) : een zakenpartner hier in België heeft al enkele maanden zo eentje. Zwaar maar dan ook heel zwaar teleurgesteld. Hij bespaart wel veel met die wagen maar de fun is er ook af. En wil hij eens iets meer gas geven en wat sportiever rijden dan haalt hij het einde van de dag nog niet. De man is mij afgelopen zondag in Zaventem komen afhalen. In zijn privé porsche want zijn TESLA S is hij nu al meer dan beu. Elektrische prullen noemt hij het. En hij schaamt zich dat hij 100.000 euro voor dergelijke rommel heeft neergelegd.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden