Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2018, 23:47   #1449
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Vermits Hamas door de EU (terecht) echter als terroristische organisatie wordt beschouwd en Hamas meer dan 50% van de stemmen haalt bij verkiezingen, is de kans echter heel groot dat men het huis treft van aanhangers van een terroristische organisatie.

In dat geval heb ik weinig medelijden.
Ik wel, waarbij ik mij aansluit bij de volgende bewoordingen door Jan:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Moet dat dan? Als volksnationalist schaar ik me vanzelfsprekend achter de Palestijnen. Dat is bijna een vanzelfsprekendheid. Ik weet niet goed wat dit te maken heeft met de asiel- en migratieproblematiek waarmee wij in Europa te maken krijgen. Maar goed, u legt het mij waarschijnlijk wel eventjes uit.
Ik snap ook niet dat men het Palestijns-Israelische konfikt ziet in het kader van de spanningen tussen de Islamitische en de westerse wereld.
Voor een volksnationalist zijn niet de PLO, de PKK, de ETA en de IRA terroristische organisaties maar wel de staten Israel, Turkije, Spanje en Engeland die terreur uitoefenen tegen volkeren die opkomen voor hun zelfbeschikkingsrecht. Volkomen begrijpelijk dat die onderdrukte volkeren dan hun heil zoeken in bevrijdingsorganisaties.
Dat Palestijnen toevallig moslims zijn is binnen de polartiteit volksnationalisme-staatsnationalisme van geen enkel belang.

Ik snap evenmin dat Grootnederlanders dat anders zien. Merkwaardig, maar het zij zo...
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 25 januari 2018 om 00:17.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden