Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2017, 14:38   #28
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
We zullen de bron van de openingspost nog eens citeren:
Voor citaten uit dat artikel moet je niet bij mij zijn. Ik baseer mij niet op re-act.be en al helemaal niet op Mark Dice. Ik baseer mij alleen op ooggetuige @markantro en zijn originele tweet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Er zit een bron van waarheid in je standpunt, namelijk: CNN klopt hier een verhaal op. Tien juffertjes worden voorgesteld als een grote tegenbeweging. Je ideologische driften dwingen je echter om dit naar de buitenwereld toe te verdraaien naar "ze hebben een verhaal uit het niets verzonnen".
Vele kleine verdraaiingen vormen samen een leugen.

Wanneer de argeloze TV kijker een ooggetuigenverslag van de aanslag ziet waarin elke verwijzing naar de islamitische inspiratie van de daders actief is weggeknipt, en dit in combinatie met opgeklopte beelden van een charme-offensief van een klein lobbygroepje, dan werd die kijker een grote leugen gepresenteerd: "de daders misbruiken onze godsdienst, want islam is namelijk vrede".

Iedereen die de moeite neemt de koran te lezen kan gemakkelijk zelf vaststellen wat een leugen dat wel is. Daar hoef je geen "ideologische driften" voor te koesteren.
vanderzapig is offline