Los bericht bekijken
Oud 18 november 2021, 23:23   #166
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.608
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Mohammed was in eigen persoon een geweldenaar, die velen vermoordde, een landveroveraar was, een verkrachter.
Heel zijn 'religie' is tot op de dag van vandaag een bron van inspiratie voor andere gestoorden.


miaauw miaauw namastiaauw [De gemuilkorfde;9817862],

1) Ja joh, Nasrullah Mohammed was zelf geen gelovige man denk ik, hij leed aan megalomanie, een grootheidswaan stoornis, en hij was een NARCIST, je zou het boek moeten bestuderen, 'Een andere MOhammed', met psycho analyse. En het ergste is, hij was echt een pedofiel in psychologische zin, want zo werkt aangeboren pedofilie in feite.

2) Ik strijd niet meer, ik kreeg nog gisteravond toch een nieuw inzicht in mijzelf en ik geloof nu dat ik in het metafysische NUL kwadrant zit nu. Ik ga dit nog verder uitwerken, om mijn huidige existentie te begrijpen.

3) NU begrijp ik beter wat ISLAM is en wat niet, maar dit geldt ook voor Hindoeisme, Christendom, JOdendom ed. Waarom moet er zoveel ISLAM zijn en Sharia in ruim 60 islamitische meerderheids naties ok. WAAROM?? Waarom kiezen toch minstens 1,5 miljard mensen op aarde heden ten dage, er vrijwillig voor om ISLAMIET te zijn, MOSLIMS en zich ook ermee te identificeren?? LET OP die Identificatie processen, dat moet je doorbreken, daar zit het KWAAD in, zelf meegemaakt ok joh. Vroeger was ik ook een vrij radicale, verharde ISlamiet, opgevoed in Surinaamse Islam in feite.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden