Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2018, 23:51   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In het andere topic heb ik al aangetoond dat Israëlische officials en geestelijken veel gruwelijke dingen zeggen dan hamas ooit deed in dat handvest
Tja, als we alle gruwelijkheden gaan opzoeken die uitgebraakt zijn door muzelgeestelijken, dan zijn we even bezig.
Citaat:
Daar is het weer die bekende nonsense claim ! Ze kunnen het militair doen ,
Het is dus geen nonsens claim.
Citaat:
maar dan zitten ze met een wereld die hen terecht beschuldigd van genocide, zelfs de VS.
Ze doen het niet he.
Citaat:
Dat is al reden genoeg om niet alle palestijnen te doden.
Er zijn wel meer redenen om niet alle palestijnen te doden. Er is er maar 1 om het wel te doen.
Citaat:
Ze doden er echter wel degelijk bewust , dat zijn niet allemaal ongelukjes.
Blijkbaar proberen de Israëli soldaten vooral de irritante modellekes op te blazen, niet de simpele zielen die niks mis willen doen. Helaas worden die gebruikt als menselijk schild.
Citaat:
Spaar mij de kletspraat over Israel als vredelievende engel, zo veel bewijs spreekt dat tegen.
Zie jij de wens van vrede bij de strijdende partijen ginder? Ik niet.
Citaat:
Wat een idiote vergelijking. bezetting en blokkade zijn the ultimate crime in het internationaal recht en niet de reacties er op. Hamas in Gaza heeft de verantwoordelijkheid om verzet te bieden tegen bezetting blokkade, en zelfs het recht !
Maar van mij mogen die vrijheidsstrijders zoveel verzet bieden als ze maar willen en kunnen, maar niet klagen dat ze niet kunnen winnen. (wat zou er gebeuren als we die kwispels een Pakistaanse, Iraanse of Noord Koreaanse atombom zouden geven?)
Citaat:
operation protective edge : 2100 palestijnen komen om en een stuk of 10 Israelis. En dan komt u claimen dat Israel de meest vredelievende partij is.
Om dat geloofwaardig te maken moet u een erg groot intellectueel artiest zijn.
Het resultaat van die actie was vooral minder raketten en zelfmoordaanslagen op Israël. Dure grap, dat wel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden