Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2018, 16:08   #131
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Is de wagen een noodzakelijkheid omwille van de hoeveelheid materiaal die u wil vervoeren? Of de afstand? Of het aantal passagiers die u in één keer meeneemt?
Waarom precies ik een wagen wil, of precies die wagen, is nogal moeilijk kort samen te vatten.
Minder dan een middelgrote suv komt er niet meer in, voor de rug van mijn heksie perfeksie.
Een keer gemiddeld per trimester: oma en drie kleinkinderen.
Sommige goederen vervoer ik niet in mijn aanhangwagentje.
Als we om 11 u de zon zien schijnen, en beslissen om sito presto naar zee te rijden, dan willen we de motor starten om 11.03.
In aankoopprijs mag dat 30.000 tot 50.000 euro kosten. Anderzijds rij ik er normaliter meer dan tien jaar mee.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden