Discussie: Eigen volk eerst.
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2005, 02:07   #1
Grellig
Minister
 
Grellig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2005
Berichten: 3.175
Standaard Eigen volk eerst.

Lijkt me wel eens een interessante thread om op te starten.

Ik stel u de volgende vraag:

Als u kinderen hebt die u net genoeg te eten kunt geven,zou u dan een kind van een vreemd gezin mee laten genieten van dat voedsel?Zelfs tenkoste van de gezondheid van u eigen kinderen?En nu de hamvraag;geeft u zichzelf over aan het "eigen volk eerst" principe?

Ja of nee?

Grellig.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 17-07-2005 at 03:20
Reason:
--------------------------------

Lijkt me wel eens een interessante thread om op te starten.

Ik stel u de volgende vraag:

Als u kinderen hebt die u net genoeg te eten kunt geven,zou u dan een kind van een vreemd gezin mee laten genieten van dat voedsel?Zelfs tenkoste van de gezondheid van u eigen kinderen?En nu de hamvraag;geeft u zichzelf over aan het "eigen volk eerst" principe?

Ja of nee?

Grellig.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 17-07-2005 at 03:10
Reason:
--------------------------------

Lijkt me wel eens een interessante thread om op te starten.

Ik stel u de volgende vraag:

Als u kinderen hebt die u net genoeg te eten kunt geven,zou u dan een kind van een vreemd gezin mee laten genieten van dat voedsel?Zelfs tenkoste van de gezondheid van u eigen kinderen?Geeft u zichzelf over aan het "eigen volk eerst" principe?

Ja of nee?

Grellig.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Lijkt me wel eens een interessante thread om op te starten.

Ik stel u de volgende vraag:

Als u kinderen hebt die u net genoeg te eten kunt geven,zou u dan een kind van een vreemd gezin mee laten genieten van dat voedsel?Zelfs tenkoste van de gezondheid van u eigen kinderen?Geeft u zichzelf over aan het "eigen volk eerst" principe?

Ja of nee?

Grellig.[/size]
[/edit]
__________________
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare.

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 17 juli 2005 om 02:20.
Grellig is offline