Discussie: afschaffen .
Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2018, 00:45   #57
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Bijna alle Belgische feestdagen zijn Christelijk geïnspireerde feestdagen en dit strookt niet meer met de multiculturele realiteit. Welke willen jullie afgeschaft/vervangen zien?
Voordat ik ook maar overweeg om hierover na te denken, eerst volgende vragen naar u:
- hoe is het zo ver kunnen komen dat deze vraagt wordt geformuleerd?
- wat zijn de voordelen die de multicul heeft gebracht?
"Multikulti ist gescheitert", Angela Merkel. En de kleine man weet dit ook al 50 jaren.
- kunnen wij in hun landen ook Christelijke feestdagen eisen?
- waarom moeten onze Christelijke waarden wijken? Ziet het er naar uit dat enkel wij ons moeten aanpassen? Ik meende dat men zich aanpast aan de gastgever of het gastland.
Dus als onze normen van aanpassen zo goed zijn, wat heeft de multicul na 50 jaren van ons geleerd, alleen maar bv. op vlak van aanpassen?
Of is het hen alleen maar te doen om ons te veroveren?

(-) wat zijn de voordelen van nog langer te werken?
En deze heb ik bewust tussen haakjes gezet, want het enig doel van het afschaffen van Christelijke feestdagen, is de multicul plezieren.


Naargelang een mogelijks antwoord, misschien nog verdere vragen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
wederom bewezen: samen = partij van de bruinen. Linksen leven bij gratie van de vreemden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Dit is volgens mij fake. Ik heb het nergens gevonden
1) Maak eens een tekeningske, en u zal merken dat als men rood en groen mengt, men op bruin uitkomt.
2) Welk enig politiek nut heeft groen nog qua milieu? GEEN.
Dus samenhokken met SPA = eigen volk laatst.

Hoe lang nog?

(klik)
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 10 januari 2018 om 01:04.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden