Los bericht bekijken
Oud 16 september 2020, 13:26   #82
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.425
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De meeste NVA ers zijn toch wel wat realistischer dan wat u denkt.
Ja ? ik lees hier vooral blinde idolatrie en slaafs volgen en geloven van al wat BDW uit zijn botten slaagt. Voorbeeld ? neem onze beroemde 'forumwoordvoerder', of het lid van de partijraad die zelf -trots dan nog- komt aankondigen dat hij mee stemde om BDW een vijfde termijn als voorzitter te gunnen. Of de kampioen onder de kampioenen : eentje die door BDW persoonlijk uit de partij is gestampt, omdat hij de partijlijn van Pro-cordon sanitaire te handelen wou met de voeten treden. Eindresultaat : hij is nog altijd fanatiek pro BDW

Hoe meer je ze kloot, hoe harder je erop schopt, en hoe luidruchtiger je ze uitlacht : des te fanatieker worden de Ware Gelovigen van N-VA.

(ik denk dat dit trouwens een goede manier is om de de ouwe Volksunieërs uit te kunnen filteren : die mannen groeiden op met kaakslag-retoriek stijl Vic Anciaux. Die krijgen gewoon heeel graag kletsen, ik denk dat ze erop kicken)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden