Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 18:15   #21
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vind dat het ook zo zou moeten. Mensen niet tegen hun hart laten betalen. Wie niet voor kerken, moskeeën en ga zo verder wenst te betalen, hoeft dat van mijn ook niet, maar mag dan voor abortus mee betalen, terwijl wie dat niet verantwoord vindt, dat niet moet.

Daar draait heel de discussie voor mij om. Ik spreek mijn eigen mening uit over abortus en wie ze niet wil delen, moet dat niet, maar ik stoor er me mateloos aan dat we zo weinig inspraak hebben in het systeem.

By the way: ik betaal ook niet graag mee voor de F16's in het Midden-Oosten. Eigenlijk betaal ik gewoon niet graag mee voor moord, maar de staat doet maar op onze kosten.

Ik zou liever hebben dat ze mijn geld daarvoor in onderwijs en dergelijke stoppen.
Advokaat van de duivel: Een ongewenste zwangerschap niet laten evolueren tot een ongewenst kind kost veel minder aan de maatschappij dan wel. En ook daarvoor betaal je (mee).
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden