Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2016, 02:52   #244
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
In feite iemand die optreedt als een lijkenpikker. Een gier die nog poogt wat restjes van een half-afgekloven karkas te bemachtigen.
Lijkenpikkers zijn slachthuisconsulenten (google voor het verschil)

http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=3

ik ben een sterfhuisconsulent.

Mijn werkwijze :

Ik word gecontacteerd door een bedrijf in moeilijkheden.

Er word een constract opgesteld tussen mij en het toekomstig vennootschap in oprichting Dus niet met het bedrijf in moeilijkheden !! ik ben geen lijkenpikker.

In dat contract staat eenvoudig de procedure van de meerwaarde op aandelen vastgelegd (mijn vergoeding ) dus als die nieuwe vennootschap er niet komt omdat de sterfhuisconstructie niet doorgaat of mislukt binne de 5 jaar heb ik niets.

Nadat dit contract getekend is (de baas neemt dus geen enkel risico NO CURE NO PAY) organiseer ik de brainstorm.

http://forum.politics.be/showpost.ph...08&postcount=6

Nadat het bijzonder verslag is opgesteld en getekend ,wordt de sterfhuisconstructie uitgevoerd door of de advocaat van de klant of, zoals in de meeste gevallen ,de bijgeroepen curator of een ander advocaat. IK NIET;

Hier eindigt mijn taak ,daarom dat ik kan werken vanuit Tenerife ,ik moet enkel overkomen als de brainstorm plaats heeft en om het contract te tekenen met de vennootschap in oprichting.

Hoe kan ik nu iets onwettelijks doen ??


Ik doe dus enkel opleidingen en brainstorms ,niet meer en ook niet minder.
Ik doe dit zo al 28 jaar met dien verstande dat door het Arrest Scheers de overname prijs van het handelsfonds verhoogd is en dat mijn betaling is verschoven naar de nieuwe maatschappij en niet naar de maatschappij in moeilijkheden.(sedert mijn beroepsverbod in 2005)


Ik kon even niet slapen en wou dit toch maar eens kwijt.
Nu ziet U dat ik niets onwettelijks kan doen.
ik hoop dat die meerwaarde taks er niet doorkomt want dat gaat me effectief geld kosten .
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-23.jpg‎
Bekeken: 92
Grootte:  114,2 KB
ID: 104434  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden