Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2017, 20:11   #60
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ja_an Bekijk bericht
Leer eens lezen. Ik zeg dat godsdienstvrijheid een onderliggende waarde is.
Islam is geen godsdienst an sich, het is een veroveringsideologie die voorschrijft hoe niet-moslims dienen behandeld/gedomineerd te worden.
Dat ge dat anno 2017 nog niet snapt, pleit alvast voor je wereldvreemdheid.
Citaat:
Lees mijn antwoord nog eens. Ik ben je aan het uitlachen …
Die klinkt wsl als de Schreeuw van Munch.
Citaat:
…omdat JIJZELF helemaal geen boodschap hebt. Het enige dat je inderdaad doet is linkjes posten. Wanneer ik vraag om uitleg, krijg je niets getypt.
Waarom zou ik (voor jou) de moeite moeten doen om iets typen, als het antwoord helder leesbaar is in de links zelf ?
Citaat:
Je hebt er ook geen gevraagd. Moet ik werkelijk een linkje naar de Conventie linken om te bewijzen dat godsdienstvrijheid een Europese waarde is? :'-)
Islam is geen Europese waarde, cultuurmarxist.
Anders mag jij die ‘waarde’ en ‘verrijking’ mbt de islam hier eens op ’n rijtje zetten.
Citaat:
Zelf al gesteld dat er een meerderheid tegen is, is dat niet doorslaggevend.
In dictaturen is dat ook niet relevant, wat m’n vermoeden bevestigd dat je gewoon ’n gefrustreerd dictatortje bent.
Citaat:
Mensenrechten en de rechtsstaat, ooit al van gehoord?
Ooit al gehoord van democratie ?
Of is d�*t soms geen grondwaarde in de EU ? Blijkbaar niet, dus.
Citaat:
U blijft dat herhalen en ik heb u al honderduusd keer gevraagd om uw stelling te bewijzen. Wat u consequent weigert. U posts wat linkjes en doet alsof daar alles instaat. QUOD NON. Triestigaard.
Als de EU de Coudenhove-Kalergi prijs uitdeelt aan Europese politici die zich ‘verdienstelijk’ hebben gemaakt, doet ze dat niet voor de lolz.
Dat betekent dat ze die geforceerde verbruiningspolitiek faciliteert:

Europadag: We vieren vandaag het Coudenhove-Kalergi Plan

“The Coudenhove-Kalergi Plan becomes evident in 1925 when he writes in Practical Idealism (Praktischer Idealismus): “The man of the future will be of mixed race. Today’s races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.”
https://langleveeuropa.nl/2017/05/eu...-kalergi-plan/

En dit:

http://balder.org/judea/Richard-Coud...ienna-1925.php

De huidige immigratie/vluchtelingen invasie bevestigd deze verbruiningsdoctrine.
Ongetwijfeld zult ge dit beenharde bewijs (weer) als BS bestempelen, doe maar, dat getuigt dan weeral van de dissociatieve ontkenning waaraan je lijdt.
Citaat:
Volledig naast de kwestie :'-). Europese staten hebben zelf de Conventie van Geneve, de Mensenrechtenconventie en het Handvest onderschreven.
Na WO-2 was een en ander noodzakelijk, nu wordt die Conventie misbruikt/verkracht, om Europa te laten overspoelen en verbruinen met vooral economische vluchtelingen:

Grieken: 90 procent van asielzoekers nu economische migrant

http://www.elsevierweekblad.nl/Buite...rant-2771142W/

Hoezo, Conventie van Geneve ? Ging dat niet uitsluitend over de tijdelijke opvang van oorlogsvluchtelingen ?
Citaat:
U corrigeert niets. De EU neemt een besluit uit voor relocalisatie. Sommige lidstaten weigeren dat bindend besluit te respecteren. Zij worden tot de orde geroepen.
De EU heeft niks te besluiten, gezien de lidstaten soeverein mogen/kunnen beslissen wat ze van Brussel al dan niet opgelegd krijgen.
Daarom zijn de EU-plannen om een rechtszaak te starten tegen de Visagradlanden een farce van formaat, net als het ‘democratisch’ karakter van die wereldvreemde instelling.
Dat jij dat als gefrustreerd dictatortje anders ziet, verbaast me dan ook niet echt.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline