Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2017, 14:04   #1098
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Omdat het gemakkelijker afdwingbaar is als men weet waar het gedrag zich voordoet? Ik vermoed dat de politie niet gaat zoeken naar zatte automobilisten in het zoniënwoud? Gedrag is toch niet enkel afhankelijk van de strafmaat, maar ook van de pakkans. De pakkans voor wiet als ge wat oppast is zo goed als nihil. En dan nog zijn de repressieve maatregelen nihil (een boeteke).
Wel, dan snap ik niet wat het probleem is. Impliciet geeft ge mij dan gelijk als ik zeg dat die mannen van de vzw het zelf gezocht hebben dat ze opgepakt werden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Volgens uwe zever hier zou de VS, die zeer repressief optreden/optraden tegen drugs, dan een bijna-drugsvrij paradijs moeten zijn. Wel uw logica botst met de realiteit.
Net andersom! Gij leest blijkbaar niet wat ik schrijf!
Als ik UW logica moet geloven is repressie niet mogelijk als de 'locatie moeilijk te vinden is'.
Wel, laten we dan onmiddellijk stoppen met de war on terror , want die terroristen doen alles om onvindbaar te zijn. De pakkans is namelijk NUL als ze gewoon onder de radar blijven.

Het is net UW logica die botst met de realiteit, er is nl. niemand die pleit voor het stopzetten van de war on terror wegens locatie problemen, en met uw eigen logica , GIJ ook niet pleit voor het stoppen van de war on terror.

Dit is de hypocrisie die ik al veelvuldig heb duidelijk gemaakt. Het zijn de blowers die met 2 maten wegen. De meesten op deze thread zijn rechts tot extreem rechts en voor een harde repressieve aanpak van criminaliteit, en zeker van terreur.

Maar als het over blowen gaat, ja, DAN ... gooien ze even hun principes overboord.

HYPOCRIET!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht



Eerder om te legaliseren, zoals in Colorado. Of om zelf te kweken. Is nog plezant ook
Stop gewoon met dee boecht. Het is voor losers!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Neemt niet weg dat een groot deel van verkeersoverlast via automatisatie wordt opgespoord. Bij drugs kan dat veel minder. Dus zou men daar nog meer volk moeten opzetten om de pakkans te verhogen? En gij maar betalen voor iemand die een jointje paft op te sporen
Wie denkt er hier niet na?
De pakkans is totaal irrelevant.

Als de maatschappij bepaald dat het verboden is, dan is het verboden. Criminelen zullen alles doen om de pakkans te verlagen. Daaraan toegeven zou een slechte strategie zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht




Oppervlakkig gezever, precies uit een boekske van het vlaams belang gepikt.
Alles is wit-zwart, iets anders bestaat niet.
NET ANDERSOM! Begrijpt gij wel wat ik lees!

Ik schrijf net linkiewinkie gepraat!


Niet dat ik daar achter sta, maar ik gebruik het om uw onlogische redenering bloot te leggen. Maar als ge nog niet eens het verschil begrijpt tussen links en extreem rechts, dan is het helemaal hopeloos!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Allez, heb me weer eens laten vangen zeker Och ja, 't is tijdens de werkuren, ik word er toch voor betaald. Zit toch te wachten tot mijn script hier zijn werk heeft gedaan. Van dat niet meekunnen met de veeleisende kapitalistische maatschappij merk ik hier niet veel
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden