Discussie: V-sb, Tak, Nsv
Los bericht bekijken
Oud 4 november 2013, 10:42   #14
An Arkos
Minister
 
An Arkos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 september 2006
Berichten: 3.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik persoonlijk: nee. Net zoals ik er geen probleem mee heb om zij aan zij met "gemaskerde straatvechterjes" te lopen. Had de betoging een normaal verloop gekend, hadden we misschien zij aan zij gelopen met Comac, LSP, Ecolo, of met scouts of met ik weet-niet-wie.

Trouwens, niemand moet mij komen vertellen met wie ik zij aan zij ergens mag lopen en met wie niet. Noch dat ik iets te maken zou hebben met iemand enkel en alleen omdat ik zij aan zij loop in een betoging.

Als ik enkel zij aan zij mag lopen met op en top gelijkgezinden, tja, dan worden dat zo goed als eenmansbetogingen, vrees ik.

Soit, voor mij is dit gepasseerd.
Voor mij is het nog niet meteen gepasseerd.
Natuurlijk kies je naast wie je wandelt, maar heb ja als een goed gelezen wat NSV schrijft, heb ja al eens goed geluisterd naar wat die scanderen op hun betogingen?
Je gaat er precies vrij licht over, dat ze gewoon een andere mening hebben, net zoals die honderden andere meningen die mensen weleens hebben. Of lees ik dat verkeerd?
De NSV zijn (en dat woord gebruik ik niet snel) de Vlaamse versie van de fascisten. Heb je dat ook verteld tegen je internationaal gezelschap?
__________________
We are everywhere.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden