Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2007, 11:04   #49
Tömmchen
Partijlid
 
Tömmchen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Locatie: Vlaanderen (Dietsland)
Berichten: 279
Standaard

Soit, ik heb de affiche van de vormingsavond van 2 jaar geleden (!) maar terug online gegooid.

Over drugs kan ik heel kort zijn. Ja, sigaretten en bier zijn ook vormen van alcohol, is het dan al niet erg genoeg dat we al 2 sociaal aanvaarde drugs hebben in onze samenleving, dat we er een 3de moe(s)ten legaliseren?

Er is ook nog een verschil tussen één joint paffen en één pint drinken. Na 1 pint uit gezelligheid te drinken ben je nog niet van de wereld, in tegenstelling tot een joint...

Het is trouwens misschien een torenhoog cliché, maar drugsverslaafden zijn allemaal begonnen met een 'onschuldig' jointje. (let op: ik zeg niet dat iedereen die eens een joint rookt zeker een drugsverslaafde wordt. Het zal eerder een kleine minderheid zijn). Voor zij die dit argument willen weglachen, praat eerst eens met 'Ouders tegen Drugs'.

Ik vind ook dat men er van bewust moet zijn, dat wanneer men weed of-weet-ik-wat-allemaal koopt dat je zo criminelen geld laat verdienen. Het zal trouwens wel toeval zijn, maar als vrienden van mij ergens weed kopen is het altijd bij onze alom geliefde andersgekleurde medemensen.

Als nationalist is het voor mij duidelijk. Drugs verzwakken het individu en is een vorm van escapisme. Als we een trots Vlaams volk willen moeten we bij ons zelf, het individu, beginnen. Onze jeugd moet gewapend zijn, door bijvoorbeeld vorming, tegen alles wat ons volk verzwakt.
__________________
Tömmchen is offline   Met citaat antwoorden