Los bericht bekijken
Oud 28 november 2020, 11:49   #20
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Wat voor zever vertellen jullie allemaal:

de realiteit nu:
ELKE FRANSE auto op de markt die door een vertegenwoordiger gebruikt wordt, mag geen achterzetels hebben SIC !
Dus die zetel van Renault kan je OPTIEin de optielijst... kijk maar na, laten opslaan in een magazijn, tot die auto tweedehands na de leasing afgestoten wordt. Dan monteren ze die zetels terug en gaat de auto naar de 2dehands markt

Dus moeten die gaten dichtgelast worden ? NEE het moet REVERSIEBEL allemaal...


Het franse systeem verplicht dus de leasingswagens als ze een auto geeft aan een werknemer om de zetels eruit te halen zodat de auto functioneel een bedrijfswagen wordt...

Ik ga niet pleiten voor zo'n systeem, want in feite verlies je functionaliteit tijdelijk van de wagen en heb i kpersoonlijk geen probleem me edat mensen een autowagen DELEN met hun werkgever zodat de SOM voor de maatschappij goedkoper is dan dat daar twee wagens moeten gekocht worden...
T'is wel zo dat er een regel moet gehaald worden van 50% vloeroppervlakte moet vracht zijn, en dat die regel niet haalbaar meer is voor bvb coupé modellen. Voor elk break en suv model is die regel wel haalbaar natuurlijk
Ik geloof dat het Wit-Geel kruis ook zo werkt(e).
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden