Los bericht bekijken
Oud 26 april 2021, 20:03   #105
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, natuurlijk niet. Het punt is gewoon dat uw argument dat er belangrijke mensen zijn die belangrijke reizen moeten maken, niet echt meer geldig is. Er zijn nu eenmaal mensen die zich tot alles willen verlagen voor hun dada, en anderen. Het is niet "belangrijker" voor U om op reis te gaan dan voor iemand anders. Het kan wel zijn dat dat voor U belangrijker is dan niet plat op de buik te gaan.
Ik heb gewoon geen enkel probleem met een vaccinpaspoort. Zoals ik dat reeds maanden zeg wordt een vaccinpaspoort onvermijdelijk en zeker om te reizen naar landen van het verre Oosten, en ook met Amerika bv. Daarvoor zijn de EU en Amerika trouwens nu samen aan het werken. Naar alle waarschijnlijkheid zal dat paspoort ook intern in de EU vereist zijn. Dat is niet plat op de buik gaan maar met realiteiten omgaan.

Ik heb reeds genoeg gezegd vroeger dat ik het liefst mijn schoen in de TV zou gooien als van Ranst met zijn stomme bakkes op het scherm verschijnt. Maar dat zijn gevoelens die geen eurocent opbrengen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden