Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 22:00   #107
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ik het geloofwaardiger vind dan het ander. Ik vind het geloofwaardig. Ik ben er zeker van dat er vanalles is waar we geen weet van hebben op technologisch vlak, maar de mate waarin dat nodig is voor sommige UFO verklaringen vind ik soms zo verregaand dat ik het niet altijd de beste verklaring vind.
Daarnaast is het is de normaalste zaak van "de wereld" dat wij, dus hoogstwaarschijnlijk ook anderen, opzoek gaan naar ander leven. Daarom leven we in steden en dorpen en daarom gaan we ook rondneuzen op mars. En dat is maar goed en wel een halve eeuw nadat wij de atmosfeer hebben verlaten. We weten ondertussen hoe we ons sneller dan het licht kunnen verplaatsen en we zijn bezig met beginselen van teleporteren. Ik daag u uit om te voorspelen wat wij binnen 1000 jaar kunnen, en ik daag u ook uit om u in te beelden wat de mogelijkheden zijn voor een ras dat zich misschien 100.000 jaar langer heeft kunnen evolueren. De afstanden die wij overbrugbaar vinden zijn waarschijnlijk een lachertje voor anderen.

Maar was jij het niet die dacht dat wij het summum van intelligent leven waren in dit universum? Dat vind je zelf niet gek dan?



9/11 was een samenzwering, hoe je het ook draait of keert. Als u dat ontkent dat weet u de betekenis van het woord samenzwering niet.

Bovendien spreekt u over feitelijke bewijzen zonder te beseffen dat er geen bewijzen zijn voor uw theorie en alles wat er rond 9/11 werd verteld op geloof gebaseerd is.


alle samenzwering is een slecht woord een complot theorie is beter.
maar samenzwering kan ook denk ik als je bedoeld dat bush en zijn bende gewillig die torens hebben opgeblazen.
voor alle duidelijkheid daar geloof ik niks van dat zou erg dom zijn gewoon.
vooal in onze tijd, alleen al omdat dat direckt uitlekt ze kunnen nu al met moeite iets binnenhuis houden.

2de ja dat is wat ik willen zeggen er zijn mensen die roepen dat achter die aanslagen en achter ufo verhalen verschillende complot theorien zitten.
maar er zijn geen bewijzen! voor deze theorien.
alleen de feitelijk bewijzen bewijzen die aanwezig zijn, en deze zijn wetenschapelijk te onderleggen ja ik ga hier niet al die bewijzen enzo uitleggen je weet wel waar ik het over heb.

maar het ging hier om aliens
doubled is offline   Met citaat antwoorden