Los bericht bekijken
Oud 20 september 2017, 16:42   #29
Clicquot
Lokaal Raadslid
 
Clicquot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2011
Berichten: 382
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Afbollen zal beperkt zijn tot even naar Nederland gaan en het daar laten doen.

En de ziekenkas zal het nog steeds terug betalen, want we zijn in Belgie waar de wetten verschillend zijn al naargelang wie je bent.
De Joden en co zien er geen probleem in als een arts zou weigeren "de behandeling" uit te voeren. Ze hebben ook geen probleem met de niet terugbetaling van zo'n ingreep. In het eerste geval zoekt men iemand die het wel wil doen, in het twee geval betalen ze gewoon wat dat moet kosten. Immers, niet besneden = geen Jodendom.

So far so good, wat mij vooral stoort is dat ons Riziv dus tussenkomt in dat soort nonsens ingrepen (mijn idee hé, ik weet het, met een velleke te veel kunt ge geen Jood zijn/worden - dat ze maar doen!).

Maar als ik een wijsheidstand laat trekken omdat die de binnenkant van mijn wang constant in een preparé omtovert- met alle gevolgen vandien - dan wordt er juist niets terugbetaald. Enkel als je <18j en >70j bent trek je terug. (wie heeft er nu nog tanden na 70j? )

I don't care dat ik 70€ moet betalen om een tand te trekken,,, maar allez, waar is de logica?
Of zou je bij religieuze tandentrekkerij wél terugbetaald krijgen?
__________________
"Beauty is in the ear of the beholder"
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden