Los bericht bekijken
Oud 1 november 2002, 10:53   #90
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Andere argumenten zonder het woord 'geld' onder één of andere vorm, kwam ik evenmin in jouw teksten tegen.
Jong, als ge niet wilt luisteren, maak ik aan dit argument geen woorden meer vuil zenne. Uw geloof in de allesoverheersing van het geldargument begint dogmatische allures aan te nemen. Kom dus maar niet klagen over mogelijke dogma's van de Katholieke Kerk. Ge vindt er immers zelf uit.
Ik luister en...... hoor enkel: geld, poen, transferten, misplaatste solidariteit, uitzuiging, bodemloze putten etc.etc.etc.etc.etc.
Je hoeft me niet te overtuigen. Het is niet mijn dogma, maar dat van de nationalisten-secessisten-separatisten.
Er komt gewoon niets anders uit, behalve dan eventjes jouw repressiechagrijn, wat uitdovend is, gezien de leeftijd der betrokkenen. Onze nazi-bompa's (en wie heeft er geen?) staan met één been in hun graf, en in die toestand kan de vlaamse zaak en de onafhankelijkheid stilaan aan hun reet roesten. Ze zijn al veel te afhankelijk van de farmaceutische concerns.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden