Los bericht bekijken
Oud 23 december 2011, 00:10   #52
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Allee stoere jongen, waarom durf jij dan niet mee te staken met uw grote voorbeelden? Bang voor uw jobke?
Hoe simpel zijt gij eigenlijk, of kan je niet lezen? Als je in een bedrijf als werknemer "staakt" waar geen vakbondsvertegenwoordiging is, wordt uw staking niet gedekt en staat dit gelijk met werk weigeren / onwettige afwezigheid.

Citaat:
't Moet allemaal veilig en betaald zijn zeker... En zeker zien dat uw baasje het niet hoort,
Blinde actie en domheid gaan samen, ik laat dat liever over aan uw soort. Acties moeten goed overwogen worden in risico tov wat er te behalen valt.
Maar dat geldt allicht niet voor u.

Citaat:
anders maakte mss minder kans op promotie
Vanachter uwen tv zitten brullen dat alles plat moet maar gene stap zelf durven zetten, zo lopen er in Vlaanderen genoeg rond...
U oordeelt blijkbaar graag over een ander zonder die persoon te kennen. Toevallig heb ik vanavond nog politieke pamfletten rondgedragen / gebust. Iets doet mij vermoeden dat ik actiever ben dan jij, forumheld.

Citaat:
Zoals ik al zei, veel blabla....
Inderdaad, ge zegt het zelf, je kraamt veel blabla uit. Inhoud: 0,0.

Citaat:
En wat in een bedrijf waar wel van die vakbonden zijn?
Wat is er van? Normzaal gezien zal er opgeroepen worden tot staking op 30 januari, dus niet enkel voor de openbare diensten zoals vandaag, maar ook voor de private bedrijven.

Citaat:
Wat met de werknemers die niet kunnen werken door vakbondsacties en zelf niet in uwe slavenbond zijn???
Ik heb geen "slavenbond", beste bazenpoeperke.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden