Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2017, 17:30   #3563
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Totaal ongeloofwaardig.
Ik ben de uitvinder van de sterfhuisconstructie door middel van deficitaire vereffening.
In die tijd was de faillissementswet nog openbare orde en moest je de boeken neerleggen binnen de 3 dagen (slechte zaken moesten uit de economie toen)
Bij mijn proces stelde de procureur vast dat in vereffening niet gebruikte zoals de wet het had voorzien (alle schuldeisers betalen en het restant verdelen),maar dat het enkel gebruikt werd om een sterfhuisconstructie uit te voeren.
Volgens hem was dit intellectuele valsheid in geschriften want ik had de waarheid vermomd. Juridisch klopt dit en ik heb dit niet ontkent .
Ik werd daarop veroordeeld en alle akten werden op grond van art 463 sv vernietigd.
Dus al mijn ontvangen fees als vereffenaar waren niet meer bevoorrecht maar ontdraging van actief ,waardoor mijn ellenlange strafregister.
Dramatisch voor mij is dat de beroemde uitspraak van cassatie van 14 januari 2005 ,waarin deficitaire vereffeningen wel wettelijk werden bevonden ,nog niet gepubliceert was op de dag dat ik wegens intellectuele valsheid was veroordeeld.

In mijn huidige sterfhuisconstructies (21 nota bene) zijn er 2 belangrijke wijzigingen.

Het faillissement is niet meer van openbare orde
Mijn erelonen worden niet meer betaald door de oude maatschappij (ontlopen van faillissementsfraude) maar door de nieuwe maatschappij.

Hier kan men NIETS tegendoen !
ik wordt terug miljonair en red zeer veel zaken.
Morgen doe ik weer een REDINTEGRANDA ,zoek het maar eens op.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden