Los bericht bekijken
Oud 24 december 2018, 01:46   #516
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Oh, en nu nog maar gaan ze proberen Trump tegen te werken, waar heb jij gezeten de laatste 2 jaar?

Hij heeft de terugtrekking meermaals beloofd en door Erdogan en de S300's is er niet veel meer dat ze kunnen doen in Syrië. Erdogan staat klaar aan de grens om binnen te vallen maar zonder luchtsteun zie ik hem dat toch niet doen, het wordt een interessante kerst.
Zie mijn recente post #510.

Beloven dat je iets in de toekomst gaat doen en iets daadwerkelijk doen zijn 2 verschillende werelden he ?
Toch lijkt mij dat Trump het nu menens is. Het is nu namelijk alles of niets voor hem. Verliezen in 2020 is geen optie voor Trump, hij moet nu pretenderen alsof hij alles uit de kast haalt om zijn verzoeningsbeloften na te komen. Dit middels een bruuteske Steve Bannon methode, hetgeen wij in de beginperiode ook gezien hebben. Alleen heeft Trump de afgelopen 2 jaar teveel en te belangrijke mensen tegen het harnas gejaagd. Bovenal, schoppen tegen de schenen van het militair industrieel apparaat is een politieke doodzonde en vooral dit gaat hem opbreken..



Ik ken Erdogan als een aangebrand manneke, edoch schat ik hem hoger in dan gij. Nu al met kerst binnenvallen zou absoluut geen slimme zet zijn. Eerst wachten tot alle tot nagenoeg alle Amerikanen weg zijn en dan pas tot actie overgaan. Laatste is een betere zet dunkt me en kan kan binnen een jaar geschieden.. Een construktuele Turkse bezetting van Syrisch Koerdisch gebied gaat denk ik niet gebeuren; zie volgende post #518.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 december 2018 om 02:10.
Frankenstein is offline