Los bericht bekijken
Oud 4 december 2018, 08:30   #4
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vraag me af hoeveel van de ambtenaren in deze nog achter de bonden staan.

ik kan me voorstellen dat het voor ambtenaren die wel vooruit willen even frustrerend is, die eikels met negatieve evaluaties die de boel blijven verzieken ...

in elk geval in onze onderneming is er nooit veel geduld met meesurfers en nitwits, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het tussen ambtenaren anders is.
De enige eikels die de boel verzieken zijn meestal de onbekwame politiek geparachuteerde mensen die de leiding hebben en doen wat nog veel onbekwamere politici hen verplichten te doen. Alles privatiseren en de politici die de laatste 40 jaar Europa naar de kloten hebben geholpen in de gevangenis steken. Verafstoot eerst.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 december 2018 om 08:32.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden