Los bericht bekijken
Oud 7 december 2018, 15:49   #89
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het blijft ook opmerkelijk dat het blijkbaar vooral Vlaamse jongeren zijn die daar zo op reageren.

Zou het het niet vooral het verbodene zijn die ze doet panikeren ? In 9 op de 10 gevallen is het dan ook gewoon wat paniek.

Op spoed krijgen die kippetjes een kalmeer pilletje en een cola en een uurtje later staan ze weer gewoon buiten.

Ik hoor bij mijn Nederlandse en Amerikaanse vrienden omzeggens niks over die paniekerige toestanden.
Tja, ik ken iemand die zich maandenlang psychotisch rookte met MDPV, komt door cannabis, zei het collocatiecentrum.

Bleek dat er geen testen bestonden voor MDPV, dus de twee trekken die ze van een jointje gedaan had waren de boosdoener, het maandenlange dagelijkse misbruik van MDPV werd niet eens vermeld.

Want daar bestaan geen testen voor, en dus kan dat pure vergif niet alleen zogezegd geen kwaad, er wordt gewoon geen rekening mee gehouden.

De persoon waar ik het over heb, die bleef twee weken wakker van die MDPV, was niets van aan zei de dokter, de testen wezen uit dat ze cannabis had gerookt, dus bleef ze twee weken wakker van twee trekken van een jointje.

En die mensen staan dan verbaasd wanneer je ze vierkant uitlacht.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden