Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2012, 09:54   #21344
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Grappig, die laatste zin. De discussie draait al enkele bladzijden rond het dialect van de Voerdorpen, uw bewering dat ze "historisch" geen Limburgers zijn. Blijkbaar zit nu nogal verlegen met uw eigen uitspraken. Begrijpbaar natuurlijk, want u heeft zichzelf in een bijzonder lastig parket gebracht. 'n Beetje met hun koppig gedoe over het "prinsbisdom van Orange", wat ook uitdraaide op een heuse afgang voor u.

Dus, nogmaals, als u stelt dat de inwoners van de Voerdorpen eigenlijk geen Limburgers zijn, durft u dan uw eigen redenering door te trekken naar de rest van Limburg?
Dat mag wel zo zijn, maar deze discussie ging niet over de voerdorpen. Deze discussie gaat over wat anders. Over die voerdorpen hebben we het het nu wel gehad. U hebt uw punt gemaakt en ik het mijne. En zoals het eruit ziet, kunnen we er eeuwig over blijven discussiëren.

En uw poging om met het 'prinsbisdom van Orange' de aandacht af te leiden, lijkt meer op een wanhoopspoging. Ik heb u toen ook gezegd waarom ik deze term gebruikte. En heb bovendien ook gesteld dat het een prinsdom was. Maar daarover ging het allemaal niet, en u weet dit maar al te best.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 mei 2012 om 09:55.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden