Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2005, 21:38   #58
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dan hebben ze natuurlijk nog gelijk ook.
Of u geeft ieder gezin waarvan een partner thuisblijft om voor de kinderen te zorgen een opvoedersloon of niemand. Werkloosheidsuitkeringen hebben een andere functie.
en hoe zit het dan met een alleenstaande moeder
mag die ook niet doppen
en denk ge niet dat dat ouderloon uiteindelijk duurder gaat uitvallen

maar hey
ik ben voor dat ouderloon he
maar naar mijn ervaring zijn de meeste belangers daar toch niet zo tuk op
ze vinden meestal dat thuisblijvende moeders die onze toekomst grootbrengen profiteurs zijn. Hoe was het in uwen tijd ? bleven de vrouwen dan ook niet thuis ?
en volgens mij was dat met de pre van toen best doenbaar ?
cynisch genoeg heeft de vrouwen emancipatie ervoor gezorgd dat de arbeidsmarkt oververzadigd is geraakt. waardoor de vrouw het veelal nog moeilijker kreeg. Zij heeft het recht verworven om mee te MOETEN gaan werken
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline