Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2006, 19:57   #48
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
Nog al iemand die een verbod schijnt te willen op het gebruik van alcohol !!!
En: drinken in het bijzijn van minderjarigen => jaartje brommen dan maar zeker?

Nog nooit in Nederland geweest zeker? Daar zijn softdrug gelegaliseerd, maar liggen de goten toch nog niet vol met junkies !

Er zijn hier blijkbaar mensen dien nog nooit aan een joint getrokken hebben, maar precies wel expert zijn op vlak van softdrugs. Begrijpe wie begrijpe kan.
Havana is nogal stout en gebruikt maar wat overdreven taalgebruik om zijn gelijk te halen.
Om je vergelijking met Holland te kounteren: zowel Vlaanderen als Holland hebben ernstige problemen met asociale alkoholmisbruikers. O.a. in het verkeer. Maar niet zoveel van die alkoholverslaafden liggen in onze goten.
Onze drug-kiekens liggen al evenmin in de goten, noch in Holland, noch in Vlaanderen.

Ik heb inderdaad nog nooit aan een joint getrokken, en daarom zou ik er dus niets van af kunnen weten. Maar de mannelijke gynikoloog die mijn kinderen heel deskundig hielp ter wereld brengen, was ook nog nooit zelf bevallen.

Soft drugs moeten van mij illegaal blijven. Punt uit.
Slechts één uitzondering: op medisch voorschrift en kontrole als het gebruikt zou kunnen worden als pijnverzachter of misselijkheidsonderdrukker. (een drug is tenslotte een geneesmiddel)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden