Los bericht bekijken
Oud 5 december 2017, 12:53   #177
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het ontbreken van de fiscaal interessante salariswagen, de veel betere openbare fietsinfrastructuur, de veel betere trein en busverbindingen zullen daar voor niets tussen zitten zeker ?
Voila, en dat schreef ik al met het een én-én-én-én-beleid van Nederland:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
"Slimme mensen" van het TU Delft hebben het eens uitgerekend wat het betekent 1200 km hoofdwegen uit te breiden met 2 rijstroken van 3,6 meter elk, dat is eigenlijk maar 0,0208 % van Nederland... :
Men mag ook de ganse slide doornemen, het is een én-én-én-én-beleid (conclusie page 47/47), waarbij duidelijk meer asfalt nodig is...
http://slideplayer.nl/slide/2054397/
Maar ik hoor van die Miermans alleen maar de en-gedragsverandering ...

Indien Miermans ook de gedragsverandering van het mobiliteitsbeleid bedoelt ga ik al eerder akkoord met zijn theorie. Kun je me eens zulke uitspraken citeren van die Mhr. Miermans?

Tavek, er zijn zelfs bepaalde wegen waar men de capaciteit kan uitbreiden zonder onteigening. Maar er moet wel tussen Brussel en Antwerpen een bypass komen. Men kan niet 2/3 van alle verkeer - ook van Europees transitverkeer - op 2 veredelde stadssnelwegringen R0-R1 laten uitkomen zonder bypass. Het verkeer van het Roergebied laat men ook niet op de snelwegring van Keulen uitkomen, Keulen heeft een bypass.

Laatst gewijzigd door Micele : 5 december 2017 om 12:57.
Micele is offline   Met citaat antwoorden