Los bericht bekijken
Oud 7 november 2007, 12:27   #9
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik wil niet geloven , ik zeg gewoon dat het kan en het is meer dan een roddel dat zomaar uit iemands mond ontsproten is.
Nope, het is precies dat, een roddel zonder de minste verdere bewijsvoering. Niks!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hitler heeft trouwens steun gekregen van de internationale bankiers gelieerd aan Rotshild. De Rotshilds hebben alleszinds de geldstroom naar Hitler niets in de weg gelegd.
Hier illustreer je nogmaals de "believers-methodologie".
Omdat je de vermeende "feiten" (Hitler's grootvader is een Rothschild, of Hitler's moeder is Joods) niet kan bewijzen, probeer je ze te valideren aan de hand van jouw theorie.

Alléén is deze theorie dan weer gebouwd op ... roddels!
Een leuke vicieuze cirkel.
Geen wonder dat geen enkele echte historicus deze zever ernstig neemt.

Maar soit, er zijn al genoeg threads op dit forum voor jullie ziekelijke Rothschild-obsessie. Daar kan je naar hartelust en nagenoeg ongestoord jouw smerige insinuaties, ongefundeerde beweringen, simplistische analyses, contextloze citaten en andere rommel posten.

Hier gaat het om de eenvoudige vraag of Babylonia zijn/haar bewering over de Joodse moeder van Hitler waar kan maken.

Ik wacht geduldig af ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden