Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2005, 13:06   #45
krizis
Gouverneur
 
krizis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Berichten: 1.072
Standaard

Allemaal goed en wel drugverbod enzo, idd sommige mensen raken veslaafd aan speed, pillen, alcohol,... weet ik veel wat

Maar wat doe je met mensen zoals mij? Ik rook al jaren heel regelmatige cannabis, ik denk écht niet dat ik een probleemgebruiker ben, ik kweek ook mijn eigen bio-wiet zoals zovelen tegenwoordig... de grootste hoop cannabis-gebruikers zijn ook geen probleemgebruikers. Binnenkort studeer ik af op een hogeschool met een goed diploma, ik heb nog nooit een strafbaar feit gepleegd, kheb al een tijdje een vaste relatie... ik ben echt geen buitenbeentje.
Wat doe je met mensen zoals mij, ik heb bijvoorbeeld thuis een voorraadje van 20 gram liggen van mijn vorige oogst... als de politie dit vind dan arresteren ze mij en krijg ik godweet wat voor boete, misschien zelfs opsluiting? Ik vraag me dan af WAAROM? Wie heb ik ooit iets misdaan dan?
Hier snap ik dus niet dat een rechter kan zeggen, gij zijt ne deugniet! Gij moet de bak in! Dat slaat toch nergens op, dat alleen voor het roken van een plant die bij je thuis in de moestuin groeit en je wordt al bestempeld als crimineel.
__________________
Legalise & advertise !
krizis is offline   Met citaat antwoorden