Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2022, 20:17   #559
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Denk je dat de verkiezingsresultaten anders waren dan aangekondigd ? Denk je bvb dat er veel meer uitgebrachte stemmen voor, zeg maar, N-VA waren dan men "geteld" heeft ?
Zou het niet weten .... en als ik naar het rechtbank IT gebeuren kijk heb ik zo mijn twijfels;

feit is in Zwitserland kan men nu al referendum kies keuze maken via beveiligde (soort itsme). Snel, veilig, milieu vriendelijk en efficiënt .... zoals als alles in Zwitserland zonder nonsens en gesjoemel.

Terwijl alles hier in vraag gesteld kan worden!!!!!

Vivaldi was het samengaan van de verliezers, dus waar de bevolking NIET voor koos. Daarom noem ik het een staatsgreep zoals in Wit Rusland enz.

Ik hoop op Zwitserse systeem om een echte democratisch proces te krijgen in de plaats van dit manipulerend particratie gedrocht

Waar de bevolking zelf kan kiezen hoe en wat er gericht moet gebeuren !!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 oktober 2022 om 20:22.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden