Los bericht bekijken
Oud 29 november 2022, 08:57   #157
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ik hoop dat vooral de bevolking beseft dat wij niet in een periode zitten waar we de luxe hebben oneindig veel tijd te verbeuzelen aan onnozelheden als het communautaire.
En dus dat de tendenzen van de peilingen worden doorgetrokken in de verkiezingsuitslag.
Als een politicus naar de pers stapt met veel poeha om daar groootsche aankondigingen te doen, is de vraag altijd of het nu gewoon wat public relations is, of dat er inhoudelijk iets wijzigde.

Inhoudelijk zie ik niets : N-VA zit federaal in de oppositie en slaagt er niet in om de meerderheid pijn te doen. Het vooruitzicht om nog twee jaar te moeten wachten tot ze terug een kans maken om mee aan de dis te mogen zal het humeur van de GL er niet op verbeteren.
Ik denk dat zowel Paul Magnette als Bouchez eens goed glimlachten toen ze De Wever zijn 'delusion of grandeur' zagen. Mijnheer De Wever die effe komt pontificeren over wat het gesprek in 2024 met PS zal gaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden