Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 15:32   #80
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Ach, quatsch allemaal... Die Mutwa is ook zo'n zagerige, paranoïde fearmonger als David "I don't take my Zyprexa anymore®" Icke, Marcelleke "Goe GaGa" Messing, Alex Jones, Stanton Friedman, Tsarion,... Die zeveraars verdienen pakken poen met hun eschatologische kwakkels...

Kijk maar eens naar dit interview bij Larry King met de "prominenten" van de Ufologie. Het niveau van de discussie zakt bijwijlen heel erg laag, vooral wanneer Stanton Friedman voor de 10e keer gezegd heeft dat hij alles in zijn nieuwste boek samen geschreven heeft zonder eigenlijk ook maar 1 deftig antwoord te geven.
Er zijn verschillende uitzendingen geweest over UFO's bij Larry King. Ik kan het filmpje momenteel niet bekijken maar sommige uitzendingen die ik eerder al gezien heb erover vond ik wel nog interessant. En dat Stanton Friedman 10 keer naar zijn boek refereert (wat ik niet kan checken) wat verandert dat aan de zaak? Het zegt hoogstens iets over Friedman zelf.

We moeten ons aan de feiten houden, en het met een objectieve houding benaderen. Iets wat jij duidelijk niet doet.

Laten we het zo zien: als je geboren wordt heb je nog geen geloofsysteem. Die krijg je later door opvoeding, educatie etc... We moeten elk onderwerp benaderen zoals iemand zonder geloofsysteem, en het allemaal voor mogelijk of onmogelijk achten met een bepaalde graad van waarschijnlijkheid, gebaseerd op de voor hand zijnde feiten.

Het in belachelijke trekken van andersdenkenden is een typische menselijke reactie die meestal geuit wordt door persoon die sterk beïnvloedbaar zijn door groepsgedrag en meestal zelfs angstig zijn om belachelijk gemaakt te worden moesten ze zich zelf openbaar uitten dat ze daarin geloven.

We moeten ons ontdoen van het beperkende van ons wereldbeeld want er ligt een veel complexere en boeiendere realiteit achter dan dat we ooit zouden kunnen denken.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 18 november 2008 om 15:33.
exodus is offline   Met citaat antwoorden