Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 15:47   #84
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er zijn verschillende uitzendingen geweest over UFO's bij Larry King. Ik kan het filmpje momenteel niet bekijken maar sommige uitzendingen die ik eerder al gezien heb erover vond ik wel nog interessant. En dat Stanton Friedman 10 keer naar zijn boek refereert (wat ik niet kan checken) wat verandert dat aan de zaak? Het zegt hoogstens iets over Friedman zelf.

We moeten ons aan de feiten houden, en het met een objectieve houding benaderen. Iets wat jij duidelijk niet doet.

Laten we het zo zien: als je geboren wordt heb je nog geen geloofsysteem. Die krijg je later door opvoeding, educatie etc... We moeten elk onderwerp benaderen zoals iemand zonder geloofsysteem, en het allemaal voor mogelijk of onmogelijk achten met een bepaalde graad van waarschijnlijkheid, gebaseerd op de voor hand zijnde feiten.

Het in belachelijke trekken van andersdenkenden is een typische menselijke reactie die meestal geuit wordt door persoon die sterk beïnvloedbaar zijn door groepsgedrag en meestal zelfs angstig zijn om belachelijk gemaakt te worden moesten ze zich zelf openbaar uitten dat ze daarin geloven.

We moeten ons ontdoen van het beperkende van ons wereldbeeld want er ligt een veel complexere en boeiendere realiteit achter dan dat we ooit zouden kunnen denken.
Kijk Exodus jongen, al die verhaaltjes goed en wel, maar ik wacht nog altijd op onweerlegbaar bewijs. Hell, ik zal zelfs mild zijn bij het beoordelen ervan. Als het zo ver is, verneem ik het graag van u en zal ik als eerste mijn excuses aan u overmaken. Maar zou ge intussen niet gewoon uw bakkens willen houden kerel en wachten tot ge iets kunt voorleggen waar we iets mee aan kunnen? Echt, elke maand verschillende threads van Aliens hier, complotten daar, symboliek en mystiek, esotherische bucht... En nog altijd NIKS bewezen hé...


Laatst gewijzigd door Diederik v.d Elzas : 18 november 2008 om 15:57.
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden