Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2017, 01:19   #3736
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Die vergelijking gaat niet op. Homosexualiteit werd vroeger als zonde beschouwd, maar in essentie heeft niemand zaken met iemand anders zijn geaardheid. Oplichting van schuldeisers (zowel de RSZ als private bedrijven) is en blijft een misdrijf.

Bovendien is de bewering dat sterfhuisconstructies legaal zijn gewoon (nog) niet juist. Er is een voorstel van de regering om een doorstartregeling uit te werken. Deze is echter nog niet door het parlement gestemd. Bovendien zou een dergelijke regeling aan vaste regels onderworpen zijn en beoordeeld worden door een rechter. De constructies van Bedrijvenbelazeraar zijn volledig in strijd daarmee. Als die wet er moest komen, kunnen bedrijven in moeilijkheden ook veel goedkoper bij een bekwame jurist terecht om hun te helpen. In ieder geval zouden ze geen strafrechtelijke gevolgen riskeren.
mijn 21 constructies zijn allen legaal ,anders had men mij al lang opgeroepen bij de gerechtelijke, ik heb ze samen met mijn iso systeem gaan afgeven eind 2015 toen ik herbegon.
Tijdens al de kriegsspiele die er ondertussen hebben plaatsgehad (53 ) heeft nog nooit 1 advocaat of bijgeroepen curator de opmerking gemaakt dat er iets onwettelijks was ,ze hebben allen de alarmbelprocedure getekend voor akkoord. Volgende week worden er weer 4 afgewerkt.

Hieronder ziet U de procedure die ik heb uitgewerkt voor de klant van morgen.
De 21 constructies zijn allen zo afgewerkt in de vorm van iso 9001

PROCEDURE zegt wat we moeten doen
INSTRUCTIE zegt hoe je het moet doen
DOCUMENT zegt met wat je het doet.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf P SC vruchtgebruikconstructie.pdf‎ (24,6 KB, 141x gelezen)
Bestandstype: pdf Kopie van I OP documenten beheer.pdf‎ (59,2 KB, 214x gelezen)
Bestandstype: pdf I OP verbeteren.pdf‎ (46,8 KB, 71x gelezen)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden