Los bericht bekijken
Oud 1 september 2017, 16:27   #286
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Res Oplichters En Dieven

RES OPLICHTERS EN DIEVEN
Nieuwe rechtzaak ,ditmaal val ik aan.

Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: vrijdag 1 september 2017 17:23
Aan: 'Michael Tanghe'
CC: 'Albert Tanghe'; 'rudi haentjens'; 'Verbeeck Erik'; 'David Anné'; 'Sander Pols'; 'Xavier Coninckx'
Onderwerp: Formele Iingebreke stelling naar Res wegens blokkering rekening nrs vrienden en klanten

Waarde Michel

Walter laat al de RES rekeningen van klanten en vrienden familieleden blokkeren omdat ze met Van der Es werken of er familie van zijn of kennis.

Wij hebben de klacht van een klant opgenomen waarin Jacky duidelijk stelde dat zijn RES rekening geblokkeerd is omdat hij een relatie is van Paul Van der ES. Tevens doet Jacky belangenvermenging door de klant te dwingen een factuur van zijn firma te betalen.
Ook heeft mijn zuster en familie hetzelfde voor.
Ik ga mijn klanten en familieleden adviseren om een strafklacht gezamenlijk neer te leggen voor diefstal en tevens ga ik RES laten dagvaarden voor de rechtbank in kortgeding voor vrijgave van die Res eenheden.

Ook vertrekt er volgende week een mail naar alle RES leden vanuit een gedupeerde klant ,dus niet vanuit ADOPONT om dit aan de grote klok te hangen.
Ik publiceer het op politics en verwittig de krant.
Ik had U beloofd dat U nog veel geld zou kunnen factureren aan RES ,dus ik hoop dat je goed doorrekent in deze nieuwe zaak.

Mijn advocaten kantoor questa law zal het kortgeding inleiden.



vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden