Los bericht bekijken
Oud 6 december 2017, 15:31   #197
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom zou ik schrik hebben van gelovigen? Denk niet dat dit nodig is, alertheid wel want uiteindelijk zijn monotheïstische religies voor wie niet tot de groep behoort een dictatuur, wanneer ze via politiek proberen om invloed op de samenleving uit te oefenen.
Ik voel eerder medelijden met wie gelooft, kan er niet inkomen dat redelijke mensen dergelijke onzin geloven maar zolang je enkel je eigen leven verpest is dit de vrije keuze.
Ja; dat is de vrije keuze. En over wat gaan we anders praten? "metoo" bullshit en pampers verversen? Zo'n zever aanhoren is leuk voor 2 minuten en dan krijg je braakneigingen. Ja, ik krijg ook medelijden met mensen die alleen praten over de laatste flair, make-up en mode. Maar zet je kruistocht vooral verder tegen onze eigen cultuur tot er alleen maar nihilisme overblijft. Elk vorm van samenzijn en cultuur verzameld over 2017 jaar gaan we even in de vuilbak gooien en we vervangen het met "metoo" en de flair.
Laten we dat vooral doen want je zielige leventje en de "likes" zijn zo boeiend.

Goed bezig...(3X applaus)

Doe vooral wat je niet laten kunt. Maar kom achteraf niet zagen over compleet nihilisme...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden