Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2017, 10:53   #7059
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Zwitser

Citaat:
Ik denk dat 100% van de forummers hier een profiel heeft dat rechtser is dan jou.
Wat wil op zichzelf weinig zeggen.
Het is dan ook een eerder rechts forum. Dat maakt het ook boeiender natuurlijk dan een forum met allemaal gelijkgezinden.



Citaat:
Het gaat hier niet enkel om conclusies. Het gaat om de simpele vaststelling dat je erg goed bent in het negeren van feiten die niet in je kraam passen.

Je post hier bijvoorbeeld dat "Harvard de duurste universiteit ter wereld" is. Ik toon vervolgens aan, met bronnen en links naar relevante websites die jij zelf kan controleren dat jouw uitspraak zelfs bij benadering niet waar is, en jij negeert dat gewoon, en blijft bij je uitspraak.
Het is ook een van de duurste universiteiten ter wereld, dat een groot aantal studenten financiële hulp krijgen verandert daar niets aan. We begonnen deze discussie trouwens omdat Marc Zuckerberg aan Harvard studeerde.
Z'n ouders zijn van rijke komaf.

https://www.quora.com/Did-Mark-Zucke...ll-scholarship

Mark was from a well-to-do family. He graduated from Phillips Exeter Academy High School - very prestigious and very expensive.

Dus dat ondersteunt nog maar eens m'n conclusie dat de meeste rijken ook rijk geboren zijn. En alleen in het kader van deze discussie kwam Harvard ter sprake.


Citaat:
En dat zien we telkens weer als we je op een onwaarheid betrappen, en aantonen, met bronnen, verwijzingen en argumenten dat je uitspraak niet waar is. Een paar posts later herhaal je jezelf weer, en doet alsof alles wat eerder geschreven is van geen tel is.
Het is geen onwaarheid dat Harvard bij de duurste ter wereld hoort.
Dat veel studenten subsidie krijgen, doet niets af aan het feit dat wie de volle pot moet betalen meer dan 65000 $ per jaar moet betalen.


Citaat:
Je hebt hier al tig keren geschreven dat "de Britse spoorwegen de duurste van Europa zijn". Ik en anderen hebben hier al tig keer aangetoond dat dit niet waar is, met betrouwbare bronnen als ondersteuning. En toch blijf je dat herhalen.
Het is de duurste van Europa, dat hebt U nog nergens kunnen ontkrachten.
Ik heb aangetoond dat de Britse spoorwegen zowel voor reizigers als belastingbetaler duurder is dan die op het vasteland. Ook de Britse pers maakt daar geen geheim van.

http://www.independent.co.uk/news/uk...-a7506711.html

U hebt zelfs toegegeven dat het Britse spoor duurder is voor reizigers, en uit het McNulty rapport en andere studies blijkt dat de Britse spoorwegen ook duurder zijn voor de belastingbetaler. U hebt dat niet ontkend, maar gezegd dat dit de schuld is van de netwerkbeheerder. Maar dus hebt U nooit ontkent dat de Britse spoorwegen duurder zijn, en nu plots zeg je dat dit niet waar is? Geen eerlijke manier van debat voeren...


Citaat:
Het is vermoeiend. En het heeft inderdaad als neveneffect dat niemand je nog serieus neemt, en ik je argumenten eigenlijk enkel en alleen nog maar voor de sport ontmantel.
Dat Dromedaris en co. me niet serieus nemen wil helemaal niets zeggen. U bent wel een serieuze gesprekspartner, maar nu ontken je plots wat je zelf toegegeven hebt op deze draad.

Laatst gewijzigd door tomm : 28 augustus 2017 om 11:10.
tomm is offline   Met citaat antwoorden